Motos / Kontakt

Kontakt - Centrum Pomocy W czym możemy Ci pomóc?

Dane firmy:

GJK STYLING Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 83
58-340 Głuszyca

NIP: 8862987296
REGON: 361748339
KRS: 0000562133

e-mail: biuro@motos.pl
tel. (+48) 74 66 333 30

Magazyn / Odbiór osobisty:

GJK STYLING Sp. z o.o. / MOTOS
ul. Wrocławska 113
58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia
Pn-pt: 8.00 - 16.00

Najczęściej zadawane pytania:

Tak, oczywiście. Bez podania powodu mogą go Państwo zwrócić w ciągu 14 dni. Więcej informacji znajdziesz tutaj https://motos.pl/odstapienie-od-umowy/

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

Tak. Wystarczy przesłać nam dane swojej firmy. Po weryfikacji skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów i wyślemy ofertę współpracy.

Tak. Po ustaleniu szczegółów współpracy otrzymasz od nas ofertę. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą współpracy wyślij do nas wiadomość.

W zależności od modelu współpracy warto posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą- lecz nie jest to konieczne. Jeśli wybrałeś już asortyment, posiadasz swój sklep internetowy lub sprzedajesz na platformach handlowych (allegro, ebay, amazon), po zweryfikowaniu możliwości współpracy otrzymasz od nas ofertę oraz wszystkie szczegóły jak możemy zacząć.

Rabat na start przyznawany jest indywidualnie po ocenie możliwości współpracy. Rabat jest zmienny i uzależniony od poziomu sprzedaży- im więcej kupujesz tym na wyższy rabat w przyszłości możesz liczyć.

Nie. Otrzymasz od nas niezbędne pliki aby zintegrować naszą ofertę z twoim sklepem. Oferujemy również integrację przy pomocy platformy Baselinker.

Zamówienia możemy realizować bezpośrednio przez nasz sklep motos.pl gdzie na utworzonym koncie przypisujemy twoje rabaty handlowe lub poprzez integrację pomiędzy platformami baselinker↔baselinker gdzie automatycznie przetwarzamy wszystkie zamówienia z twojego sklepu lub marketplace.

Nasz zespół obsługi klienta dostępny jest przez e-mail : biuro@motos.pl, czat na żywo oraz telefon 74 663 33 30

Jeśli otrzymałeś produkt którego nie zamawiałeś, prosimy o kontakt mailowy : biuro@motos.pl lub telefoniczny : 74 663 33 30

Dowód zakupu w postaci FV elektronicznej otrzymasz na e-mail podany podczas składania zamówienia. Fakturę wyślemy w momencie wysłania Twojego zamówienia.

Tak, wysyłamy również za granicę do większości krajów UE oraz Wielkiej Brytanii. Aby sprawdzić czy możemy wysłać do Ciebie produkt, dodaj go do koszyka i sprawdź listę dostępnych krajów.

Najszybciej anulujesz zamówienie pisząc do nas maila na adres biuro@motos.pl, na czacie lub telefonicznie przez nr 74 663 33 30. Przygotuj dane, na które złożyłeś zamówienie: nr zamówienia lub imię i nazwisko.

Jeśli chcesz zapłacić tradycyjnym przelewem, poniżej znajdziesz dokładne informacje. Dane do przelewu znajdziesz również w zakładce o takiej nazwie w informacjach na dole strony głównej.

 

Dane bankowe do przelewów krajowych ( konto w PLN ):

BNP PARIBAS
nr konta: 47 1600 1462 1886 0454 4000 0001
GJK Styling Sp. z o.o.
Ul.Sienkiewicza 83
58-340 Głuszyca

Dane bankowe do przelewów zagranicznych ( konto w EUR ):

Sparkasse Bank

Nr konta: 07850501000232045224
Iban: DE07850501000232045224
Swift code: WELADED1GRL

Informacje o dostępności danego produktu i czasu jaki potrzebujemy na przygotowanie go do wysyłki znajdziesz na karcie produktu. Każdy produkt który widzisz w naszym sklepie jest dostępny, różnią się tylko czasami przygotowania.

Numer przesyłki zostanie wysłany na adres mailowy, który podałeś podczas składania zamówienia w momencie przekazania go kurierowi. Od tej pory będziesz mógł samodzielnie śledzić losy przesyłki.

W zależności od tego jaki produkt wybierzesz, w jakiej konfiguracji będzie skompletowany Twój koszyk, opcje dostawy pojawią się na etapie wyboru sposobu dostawy. Będzie to jedna z 2 opcji. Kurier z dostawą bezpośrednio na wskazany adres lub punkt odbioru.

Opcje płatności za Twoje zamówienie pojawią się w trakcie realizacji koszyka zakupowego. Będą to:

  1. Szybkie płatności on-line
  2. Płatność przelewem tradycyjnym
  3. Płatność za pobraniem u kuriera

Koszty przesyłki zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka i wyboru opcji dostawy. Każda forma dostawy różni się ceną. Wybierzesz tą, którą uznasz za najkorzystniejszą dla Ciebie.

Tak, każdy produkt jest objęty 24 miesięcznym okresem gwarancji producenta/dystrybutora.

Po złożeniu zamówienia dostaniesz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia go do realizacji. Kolejnym krokiem będzie informacja o wysłaniu Twojego zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane mimo upływu zadeklarowanego czasu możesz się z nami skontaktować w tej sprawie.

Formularz kontaktowy:

    Udowodnij, że jesteś człowiekiem, wybierając samolot.

    Znajdź nas: